Can't think straight - 2007

Ögongodis i personlig favorit

Jag tänker inte hymla med att det här är en av mina absoluta favoritfilmer. Den har lite av allt - romantik, religion, humor och allt det där andra en bra film ska ha. Sen har jag ju en stor förtjusning över mörka svallande hårmanar.

Can't think straight handlar om två arabiska tjejer, en kristen och en muslim, som träffas då en av dem ska gifta sig. Att de blir kära kan man ju se redan på trailern så den biten kan vi skippa. Historien kretsar i stället runt hindren för att de ska kunna leva tillsammans.

Två supersnygga tjejer och en söt kärlekshistoria har fått mig att se denna om och om igen. Det kanske inte är väldens bästa skådespel och en gastkramande historia. Men förvänta dig mycket humor och ett lyckligt slut.
















Intim stund med Lisa Ray och Sheetal Sheth. Samma skådespelare innehar huvudrollerna i det lesbiska dramat The World Unseen.

Trailer:

3 kommentarer:

  1. har sett båda filmerna som har de två som huvudpersoner...men den här är den bästa...många hade väntat länge på den över hela världen och när den väl komm...uppnådde den alla förväntningar...100% rekomenderad...nice sida du har, tack för dina bra tipps...

    SvaraRadera
  2. haha, du och dina mörka hårsvall!;)

    den var bra, har för mig att mamman var hilarious... fast det saknades någonting, vet inte riktigt vad

    SvaraRadera
  3. Jag blev rätt besviken på den andra, men det kommer en recention på den också. Tack och va kul att du gillar sidan!

    SvaraRadera

 

Blogroll

Site Info

Text

Flatfilmsguiden Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template